Známe vítěze. Přečtěte si o soutěži a oceněných návrzích.

Ilustrátorská soutěž na design limitované etikety slivovice RUDOLF JELÍNEK

Společnost RUDOLF JELÍNEK a. s. vyhlásila společně s organizací Czechdesign soutěž, jejímž předmětem byl návrh designu limitované etikety slivovice k oslavě 130 let od vzniku společnosti. V konkurenci sedmi desítek návrhů od českých a slovenských designérů a grafiků zvítězil Dominik Tyl s návrhem využívajícím techniky ručního linorytu.

O soutěži

Ilustrátorská soutěž na na design limitované edice slivovice RUDOLF JELÍNEK probíhala jako kombinovaná a dvoufázová. V prvním, anonymním kole mohl svůj návrh předložit kdokoliv z řad grafických ilustrátorů a designérů, přičemž jmenovitě byli na základě pečlivé rešerše vyzváni Jano Vajsábel a Tomski&Polanski. Ve druhém, neanonymním kole, vybírala porota z návrhů 3 postupujících účastníků. Soutěžící museli ve svých návrzích splnit podmínku komunikace výročí alespoň číslovkou 130, zahrnutí elementu švestky a zakomponovat logo společnosti R. JELÍNEK.
Cílem otevřené soutěže, ve které porota vybírala z 69 návrhů, bylo najít design limitované etikety, která bude prezentovat a oslavovat 130. výročí existence společnosti a osloví širší spektrum potenciálních zákazníků. Návrh etikety vzešlý ze soutěže bude realizován v limitované edici a nahradí tak na určitou dobu současnou etiketu slivovice.
Vyzvaní soutěžící obdrželi skicovné, postupující do druhé fáze byli oceněni finanční odměnou a vítěz získal zakázku na vypracování.

Porota soutěže

Odborná část poroty
MgA. Michal Bačák – ilustrátor
MgA. Jakub Wdowka – grafický designér

Závislá část poroty
Ing. Irena Konečná – senior marketing manager, RUDOLF JELÍNEK
Mgr. Miroslav Motyčka – marketingový a obchodní ředitel, RUDOLF JELÍNEK

Výsledky soutěže

1. místo: Dominik Tyl
2. místo: Filip Škoda
3. místo: František Strnadel

***

Kompletní informace o soutěži: Ilustrovaná Prabába Slíva na etiketě oslaví 130 let slivovice RUDOLF JELÍNEK – CZECHDESIGN

***

Limitovaná řada Slivovice R. JELÍNEK 45% 0,5L s vítěznou etiketou bude dostupná na trhu od listopadu letošního roku. 

***